Belevenissen met God tijdens vakantie
In juni gingen Harry en Suzanne met Eugène en Josée naar Hongarije. Ze hadden een fijne vakantie en zouden in twee dagen terug naar huis rijden. Op het einde van hun vakantie had Suzanne nog gezegd dat ze dit jaar niks speciaals met God had meegemaakt of ervaren. Josée zei daarop dat ze toch overal zonder problemen heen waren gereden en altijd parkeerplaats gekregen hadden en of dit niet genoeg was. Toch wou Suzanne God graag nog eens extra dichtbij ervaren…
Lees meer...
Een hemelse bemoediging
Van Dora kregen we volgend getuigenis doorgestuurd:
“Onlangs werden wij op het werk geconfronteerd met een bedrijfsherstructurering, met heel wat ongerustheid en spanning tussen het personeel tot gevolg. Toevallig las ik 's avonds op weg naar huis op de trein mijn eigen getuigenis over de Vaderhartschool van vorig jaar nog eens door. Toen ik bij mijn laatste zin kwam "het is onze hemelse Papa die over ons waakt, die ons beschermt en die mij zegt: vertrouw Mij nu maar, het komt allemaal goed", vroeg ik mij op dat moment af of dat ook echt zo was en wat ik deed als er moeite op mijn weg kwam. Plots merkte ik dat de treinbegeleider onze wagon was binnen gekomen en hij ijverig alle reizigersbewijzen aan het controleren was.
Lees meer...